Zamyšlení

11.04.2011 20:40

Nejsem nejlepší uživatel internetu,byla jsem upozorněna,že www.liunka.rajce.net nejde otevřít odtud,nevím proč,ale když si zadáte toto na internetu,bez problémů to otevřete.

Další smutná zpráva je,že jsem musela nechat odejít naši malou čubičku,byla tam asi nějaká vrozená vada,nechtěla jíst,tak jsem ji nechtěla trápit.

Ještě jednu věc mám.ke které mne přivedl jeden zájemce o štěně. V inzerci našel inzerát na prodej štěňat dalmatinů bez PP za 2000,-Kč.

Měli jsme štěňátka v roce 2009 , a protože si dělám daně sama,mám všechny doklady z toho roku,dala jsem si práci a spočítala výdaje za štěňátka a vyšlo mne,že náklady na jedno štěně vyšly na 6700,-/ v roce 2009!/.A to nepočítám náklady na elektřinu,inzerci,telefony  a to vůbec nepočítám práci kolem nich,kterou může posoudit pouze ten,kdo tím prošel.A když odečteme audiometrii a čipování,i tak budou náklady na dalmatina bez PP určitě kolem 4000,-.A tak mne jedině napadá,to byla ta štěňata krmena suchým chlebem a vodou?

Věřte tomu,že kupovat psa pouze podle ceny je hodně krátkozraké,nikdy se to nevyplatí,prvotní "ušetření" peněz se obrátí nakonec ve vydání u veterináře,protože to,co se zanedbá u psích "miminek",  se již nikdy nedožene.

 

 

Zpět